IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 Forum Rules 
4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> The M.i.a. Family Album, doesn't anyone love these people? lol
Phyllis
post Jul 28 2003, 09:19 AM
Post #1


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



all righty, so. like i said in the "family album decision" thread, i decided to have people IM me stuff they wanted to say about people who have been moved from the regular family album to the MIA family album (if you don't know what that is...well, you get moved from the regular family album if you stop being an active member, basically. all you need is one post every three months to qualify as an active member by the formula we set up though..lol). but....after talking to a few people who have been around here a long time, it would appear that barely anyone knows most of the people who are up there (well, except leo, who is of course rather fond of saucy_tara...but he already told me he was thinking of what he wanted to write about her).

so, my thought is this (and i already stated this in the other thread, but got next to no response....so i'm trying again. hope springs eternal)....i figured for the MIA site i'd make two separate sections...one for people with audio/pics and one for those without. those without i'll just have a page with their avatar and little things their friends have said about them. my basic thought behind this is if any of them ever do come back, it'll make them feel all warm and tingly knowing that their friends didn't forget them.

so, if anyone does wanna do this...just PM me with what you wanna say about whoever it is. they don't necessarily have to have been gone for 3 straight months...it could be as little as one month.....just someone you miss and wish was around more basically, who isn't already in the regular family album.

as for what to say about them....well, whatever you want really. could be as simple as "i miss them, i wish they'd come back" or it could be a novel reminiscing about all the good times you had together. it doesn't matter to me either way as i'll just be copying and pasting everything. happy.gif

(whoa...i just had deja vu. i haven't made this a topic of its own already, have i? i think i started to once then stopped. weird).


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hinsley
post Jul 28 2003, 09:22 AM
Post #2


Talking Cat? Eh, its been dun.
************

Group: Established Members
Posts: 3,951
Joined: 4-May 03
From: Wiltshire
Member No.: 288
Gender: Female



erm... i cant think off anyone. i miss Saucy Tara but i cant think off anything to say accept i really miss her and want her to come back. but thats not very original. but then im not a very original person. sorry about me rambling but i have had lots of sugar and could type forever. erm............................

well who do i miss? i know.. i go look thro the MIA site and see. god i feel guilty if i have forgot anyone. ill edit this if there is^_^


--------------------
Drunken words are sober thoughts.


"But it's turtles all the way down!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hinsley
post Jul 28 2003, 09:23 AM
Post #3


Talking Cat? Eh, its been dun.
************

Group: Established Members
Posts: 3,951
Joined: 4-May 03
From: Wiltshire
Member No.: 288
Gender: Female



nope i dont really know the rest. : /

i think they all went before i even got here !!!


--------------------
Drunken words are sober thoughts.


"But it's turtles all the way down!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 09:24 AM
Post #4


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



you could always look through the members list on the forums too, hins.

like i said, there's (erm hopefully) gonna be a section for people who don't have audio/pics but are still missed nontheless.


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hinsley
post Jul 28 2003, 09:29 AM
Post #5


Talking Cat? Eh, its been dun.
************

Group: Established Members
Posts: 3,951
Joined: 4-May 03
From: Wiltshire
Member No.: 288
Gender: Female



i could do... but my eyes hurt. :faints: im so tired.


--------------------
Drunken words are sober thoughts.


"But it's turtles all the way down!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 09:53 AM
Post #6


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



geez hins lmao take a nap! tongue.gif

ok, i'm going to go through the member list and post all early members that have an okay amount of posts that i haven't seen post in a long time (or ever)......and who aren't on the regular fam album.

i've no clue how liked/disliked these people are though...lol. so i've no clue what sort of response this will get

if i post anyone who DOES post now...i'm sorry lol i must have just missed the threads you talk in tongue.gif

prezgfish - well, he was the first one i saw who wasn't on the reg. fam. album. came back for awhile last week was it? then left again.

galder weatherwax's hat - only 92 posts...and i can't recall if i've seen them post recently or if that was when i was giggling at old gen chat posts

kafeen - 145 posts....hmm.

diceisdice - 220 posts

spacehappy - 359 posts (wow i haven't seen any posts by any of these last 3 people, ever....lol)

iamtootiredyyyy - 389 posts

selkie_blue - if i include the galder guy, i gotta include this one i guess. only 93 posts =/

free psycho - now i KNOW some of you miss this girl. ahem. 2787 posts!

finchmysta_will - 103 posts.....

phoenix - i think i saw em post awhile ago.....or maybe not? at any rate, they have 762 posts...(why exactly am i putting everyone's post count?....i don't really know......oh well, i started now, so i'm not stopping!)

dark protector - 205

princess cadhla - 201

overfriendly_kitten - 241

aaaand we're getting to the point where i joined....so yeah. i'm stopping lol.

wow. it's looking like most of the people that everyone is close to is still around for the most part...lol. oh well you can post messages about occasional posters too if you want.....wouldn't bother me in the slightest.


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hinsley
post Jul 28 2003, 09:59 AM
Post #7


Talking Cat? Eh, its been dun.
************

Group: Established Members
Posts: 3,951
Joined: 4-May 03
From: Wiltshire
Member No.: 288
Gender: Female



OH YES!!! FREE WAS MY E WIFE!!!!

but we divorced

unsure.gif
and prez too. sad.gif

ill write tonight wat i want to say.


--------------------
Drunken words are sober thoughts.


"But it's turtles all the way down!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WeeJ
post Jul 28 2003, 10:20 AM
Post #8


Engrish Ranguage Student
************

Group: Established Members
Posts: 3,363
Joined: 27-May 03
From: Tamworth
Member No.: 338
Gender: Female



QUOTE (candice @ Jul 28 2003, 10:19 AM)
audio/pics

I don't actually have a microphone so I couldn't do the audio anyway.


--------------------
Go Go Gadget WeeJ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 10:21 AM
Post #9


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



awesome..ty hins happy.gif

and eh what's it matter if you divorced...lol. you can still type something up anyhow tongue.gif you can put it in here or PM it to me.....either way i'll find it, so whichever you want is just dandy.


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 10:24 AM
Post #10


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



QUOTE (WeeJ @ Jul 28 2003, 03:20 AM)
QUOTE (candice @ Jul 28 2003, 10:19 AM)
audio/pics

I don't actually have a microphone so I couldn't do the audio anyway.

errr.....weej hun, you're an active member of the forums. you aren't in any way gonna be moved to the MIA site..lol.

plus....i meant audio and/or pics.....one or the other or both. im just setting up a section of the MIA site for people who are still missed, but have neither audio nor pics to display.


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WeeJ
post Jul 28 2003, 10:26 AM
Post #11


Engrish Ranguage Student
************

Group: Established Members
Posts: 3,363
Joined: 27-May 03
From: Tamworth
Member No.: 338
Gender: Female



lol...that makes more sense.

If its any help, I could shout really far over the sea and you could stand on the coast with a tape recorder... laugh.gif

And its a really good idea Candice...Will make people feel really special if/when they come back.


--------------------
Go Go Gadget WeeJ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 10:29 AM
Post #12


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



thanks weej happy.gif

ooh...i just noticed that you and i joined the forums on the exact same day. well then, i doubt i have any chance of getting you to write something about someone for the MIA site then...since neither of us have been around long enough to really know someone who can be classified as MIA...lol tongue.gif


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Industrial Kybos...
post Jul 28 2003, 10:50 AM
Post #13


Light On The Surface
************

Group: Moderators
Posts: 4,370
Joined: 4-March 03
From: Banjomouse Record House
Member No.: 91
Gender: Male



hmmm... this was a great idea, and I hope to be of some use. I remember all of the ones mentioned, and have a little something to say about most (though in one case I may keep my mouth shut - I've said plenty in IRC already dry.gif).

You want these solely in PMs, cand? Or will posting on this thread suffice?


--------------------
the
end
is
nice
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 10:54 AM
Post #14


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



posting on the thread is just fine, InKy happy.gif or PMs...doesn't matter. either way is fine by me.

(and erm yeah....ya have said quite a bit in IRC about a particular case tongue.gif lmao)


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sir Psycho Sexy
post Jul 28 2003, 11:44 AM
Post #15


Technically a giant, intellectual midget.
************

Group: Established Members
Posts: 4,319
Joined: 29-March 03
From: Enger-land
Member No.: 197
Gender: Transgender



...wierd, i remember posts from a lot of those people biggrin.gif

course i remember tara and free more...i used to be free's minion ya know, and for one proud moment i was saucy tara's bridesmaid...fond memorys *sigh*

though i don't remember a selkie blue, but in a rather small world twist i have a selkieblue2 on my yahoo list, i wonder if its the same person.....

edit: bugger me, it is....saying that this is probably where i got her yahoo name from anyway but still i had no idea, and i do remember her


--------------------
He's a freak of nature, but we love him so.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LoLo
post Jul 28 2003, 02:25 PM
Post #16


Kiefer > Jason
**************

Group: Admin
Posts: 9,704
Joined: 26-February 03
From: UK
Member No.: 51
Gender: Female



I feel old now.........I remember all these people........and when you said no one remembers these people well cept for leo, it just reminded me of when leo was a lil spam happy noob, don't ask me why, it just popped in my head. laugh.gif

I'll get you PMs some time cand. I've been planning on it since this started. Go me I'm a procrastinator!


--------------------


Being Pimped By Aries Since 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarah the Spider
post Jul 28 2003, 03:13 PM
Post #17


Teeeeeter Tooootter...
************

Group: New Members
Posts: 2,012
Joined: 27-February 03
From: That Place By That Place
Member No.: 65



QUOTE (candice @ Jul 28 2003, 04:53 AM)
geez hins lmao take a nap! tongue.gif

ok, i'm going to go through the member list and post all early members that have an okay amount of posts that i haven't seen post in a long time (or ever)......and who aren't on the regular fam album.

i've no clue how liked/disliked these people are though...lol. so i've no clue what sort of response this will get

if i post anyone who DOES post now...i'm sorry lol i must have just missed the threads you talk in tongue.gif

prezgfish - well, he was the first one i saw who wasn't on the reg. fam. album. came back for awhile last week was it? then left again.

galder weatherwax's hat - only 92 posts...and i can't recall if i've seen them post recently or if that was when i was giggling at old gen chat posts

kafeen - 145 posts....hmm.

diceisdice - 220 posts

spacehappy - 359 posts (wow i haven't seen any posts by any of these last 3 people, ever....lol)

iamtootiredyyyy - 389 posts

selkie_blue - if i include the galder guy, i gotta include this one i guess. only 93 posts =/

free psycho - now i KNOW some of you miss this girl. ahem. 2787 posts!

finchmysta_will - 103 posts.....

phoenix - i think i saw em post awhile ago.....or maybe not? at any rate, they have 762 posts...(why exactly am i putting everyone's post count?....i don't really know......oh well, i started now, so i'm not stopping!)

dark protector - 205

princess cadhla - 201

overfriendly_kitten - 241

aaaand we're getting to the point where i joined....so yeah. i'm stopping lol.

wow. it's looking like most of the people that everyone is close to is still around for the most part...lol. oh well you can post messages about occasional posters too if you want.....wouldn't bother me in the slightest.

Eep. I feel old too...I remember almost all of these people...


I miss Lady Dark Peach...she's in the non-active album now, right?

sad.gif


--------------------
I wish I knew what you were looking for...under the Milky Way tonight.
* Good-bye, Dayan. May angels lead you in.*
I reject your reality and substitute my own!
I want so badly to believe that there is truth that love is real.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phyllis
post Jul 28 2003, 05:20 PM
Post #18


Candbrush Threepwood
*************

Group: Established Members
Posts: 5,399
Joined: 28-May 03
From: Derby
Member No.: 345
Gender: Female



yep, lady dark peach is in the non-active members album now, sarah. and if ya miss her....write a lil thingo about her for it *hint hint hint* oh and *directs same hints at SPS as well....lol*

and lol yay for lo the procrastinator! happy.gif hey i'm the same way.....it took me this long just to post this in its own thread, lol.


--------------------
I love you in a way that is mystical and eternal and illegal in 20 states.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sun Tsu
post Jul 28 2003, 05:46 PM
Post #19


Flip Mode Is The Greatest
************

Group: New Members
Posts: 2,999
Joined: 26-February 03
From: Dublin, Ireland
Member No.: 29



Well, the only one i know there is free psycho, so i'll think of something nice to say....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MistressAlti
post Jul 28 2003, 05:49 PM
Post #20


ever-hopeful since 2003
*************

Group: Moderators
Posts: 6,037
Joined: 27-February 03
From: Midwest US
Member No.: 54
Gender: Secret



I miss Free. She and I lived on streets with the same name. And I reminded her of a friend of hers that might be dead. We had so much in common... *sniff*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cheese is funny
post Jul 28 2003, 07:51 PM
Post #21


I post more than I speak
**************

Group: Established Members
Posts: 8,738
Joined: 10-March 03
Member No.: 116



QUOTE (candice @ Jul 28 2003, 10:53 AM)
free psycho - now i KNOW some of you miss this girl. ahem. 2787 posts!

finchmysta_will - 103 posts.....

phoenix - i think i saw em post awhile ago.....or maybe not? at any rate, they have 762 posts...(why exactly am i putting everyone's post count?....i don't really know......oh well, i started now, so i'm not stopping!)

yeah... i miss free... a good friend, and a caring shoulder... and always there when i needed someone kind to talk to...

finch... he was really cool... hated bush and mimes like no other...

phoenix, my widdle uber noobie... she is here... then she is back... then here again... i wish she would make up her mind and stay here....

havent got to speak with any of them in so long.... <sighs>


--------------------
IPB Image
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leopold
post Jul 28 2003, 09:44 PM
Post #22


Absentee Mod
**************

Group: Moderators
Posts: 8,691
Joined: 4-March 03
From: On the face of the planet, somewhere north of Guildford
Member No.: 95
Gender: Male



Cand, I WILL get round to doin some eulegies fer these people... I know quite a few of 'em, so I think I could muster up summat nice about 'em. Even the one inky won't talk about wink.gif laugh.gif


--------------------
Insert humorous comment here
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MistressAlti
post Jul 28 2003, 09:52 PM
Post #23


ever-hopeful since 2003
*************

Group: Moderators
Posts: 6,037
Joined: 27-February 03
From: Midwest US
Member No.: 54
Gender: Secret



Awww, InKy lurves Prez. Really he does. Somewhere deep down inside.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leopold
post Jul 28 2003, 10:13 PM
Post #24


Absentee Mod
**************

Group: Moderators
Posts: 8,691
Joined: 4-March 03
From: On the face of the planet, somewhere north of Guildford
Member No.: 95
Gender: Male



Yeah, with the tip of his favourite steel-capped boots, I reckon! wink.gif laugh.gif


--------------------
Insert humorous comment here
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Industrial Kybos...
post Jul 28 2003, 10:17 PM
Post #25


Light On The Surface
************

Group: Moderators
Posts: 4,370
Joined: 4-March 03
From: Banjomouse Record House
Member No.: 91
Gender: Male



galder weatherwax's hat - I always found Galder's posts amusing, I recall. Furthermore, he had a League Of Gentlemen quote in his sig. Always a winner.

spacehappy - another frequently amusing poster with a nifty avatar. I think he wanted to have my Black Rabbit of Inle av when I changed to the Giger one. However, that bunny is going nowhere...

free psycho - I was the priest at her wedding to cheese. Indeed, it was her who approached me to ask if I'd mind. Naturally, I was delighted. She's a great forumite, and I have many memories involving her - including the time we edited all of our posts in a thread she'd made so as to disguise what had been discussed. Heh... you secret will die with me, Free wink.gif

phoenix - Phoenix is still awaiting a song dedication from me, but, for my part, I'm still waiting for more info. Any time you're ready, love... wink.gif

dark protector - I remember there being some kind of noob bidding war when DP arrived. LoLo got the honour, I recall... and very chuffed she was, too!


--------------------
the
end
is
nice
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 24th October 2017 - 08:03 AM
Use these links if you're going to shop at Amazon and a percentage of what you spend goes towards helping this site!