Help - Search - Members - Calendar
Full Version: How Much Do You Miss Industrial Kybosh?
The Other Side forums - suitable for mature readers! > The Other Side forums > Daft
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
gerbilfromhell
maybe we should make an official spamming thread so that no one spams the relevant threads biggrin.gif
MistressAlti
We should, except that if you made a thread for SPAM, and everyone SPAMmed in there, then wouldn't it be on topic technically, and no longer SPAM?
Industrial Kybosh
Guess what?

Yep... I'm off again...

I won't be back for a good week this time either. It's a cat-sitting weekend again!

I'll try to drop in before I leave tomorrow, but if I can't, know that I will love and miss you all.

Especially you, MissyA wink.gif <3
CrissiLove
awwww... I'm going to miss you, Inky! I hope you have a good week and TC! *hugsssssss*
Industrial Kybosh
You can always rely on Crissi to be sweet, can't you?

Thanks, darlin'! wink.gif

*bighug*
MistressAlti
>tears up<

Don't have too much fun without us, okay??
CrissiLove
only cause ya are so loveable! wink.gif and I really will miss you! *BigHugs* Have a good week!
Industrial Kybosh
QUOTE (MistressAlti @ Apr 28 2003, 04:12 AM)
>tears up<

Don't have too much fun without us, okay??

I'll try...

*big hug and kiss*

<3
prezgfish
hes off again what a shame
MistressAlti
QUOTE (prezgfish @ Apr 28 2003, 07:53 AM)
hes off again what a shame

Oh, shush, p-fish. I don't want to hear it from you.
leopold
Gah... Dammit, missed him again...

Bye bye InKy.... say hi to real life fer me buddy wink.gif laugh.gif
MAtt
uh? o bye bye
MistressAlti
>sighs< he's gone...
leopold
Yanno missy, one day you two are gunna be here fer just long enough ta get wed...

*sigh*

/me hugs missy
MistressAlti
Heh. He commented on that just before he left. Told me that when he gets back, we are seriously gonna have to discuss e-wedding plans, as he's afraid all our e-guests are getting restless.
leopold
Too right! If ya leave it too late, I won't be here ta be his best man!!
MistressAlti
not letting the thread drop off the board...

>sadness<
gerbilfromhell
why are you sad? inky's here i just 'saw' him today
MistressAlti
he's gone, as of today. i 'saw' him too, briefly. exchanged PMs and all that. but he's gone for an extended while now. hence, the sadness.
leopold
That's not good missy... i miss my tara too, she's never here enough... plus crissi is gonna be leavin soon an I'm gonna miss her too *snif*

All this leavin... why can't we all jus stay here forever an ever?

/me hugs missy, in part cos I wants one too...
Pikasyuu
InKy rules, folks. He just does.
gerbilfromhell
course he does, i jus didn't know he was gone. WHERE IS EVERYONE GOING? COME BAAAAAAAAAAACK! sad.gif
Pikasyuu
I say we lasso 'em. No one can resist a good lasso.
gerbilfromhell
*locks e-door to forum*
there, now no one else can leave biggrin.gif
o, wait, now the others can't get back in
*opens e-window in ceiling* biggrin.gif
craziness
I AM HERE, I NEVER LEFT, NOT EVEN FOR A DAY!!!!!!!
but i havent been on so much lately, i stilll have fuqed internet and its supposed to be fixed now but color me surpirsed its not!!! [hehehe i stole leos brit phrase tongue.gif ]
Pikasyuu
Where is InKy, anyway? :(
CrissiLove
QUOTE (leopold @ Apr 28 2003, 06:10 PM)
i miss my tara too, she's never here enough... plus crissi is gonna be leavin soon an I'm gonna miss her too *snif*

All this leavin... why can't we all jus stay here forever an ever?

**hugs** I'm gonna miss all of you too! smile.gif I wish I could just not ever have a "real life" and spend my whole life on here.... lol
Pikasyuu
We all do. It's a nice place, the forum.
CrissiLove
QUOTE (syuu @ Apr 28 2003, 09:33 PM)
We all do. It's a nice place, the forum.

*nodding in agreement* that's the truth smile.gif
Pikasyuu
Love your av, by the way. I must fill the forum.
MistressAlti
QUOTE (leopold @ Apr 28 2003, 07:10 PM)
All this leavin... why can't we all jus stay here forever an ever?
/me hugs missy, in part cos I wants one too...

>hugs leo back<

we'll just have to be strong, you know?
Pikasyuu
Go strength! biggrin.gif
LoLo
QUOTE (syuu @ Apr 28 2003, 07:25 PM)
Where is InKy, anyway? sad.gif

Inky is off having fun and having a real life for the next week or so. Lucky b@st@rd........jk I miss Inky!
MistressAlti
he actually didn't sound too thrilled about his destination when he and i were talking about it, but eh... real life, you know how it is.
gerbilfromhell
no i don't. i've been in hiding from real life and denying that it exists biggrin.gif
MistressAlti
TTT

nothing more, nothing less.
Pikasyuu
I say more.
Jaq
InKy's gone again? *weeping* I miss him more than Missy A does.
CrissiLove
QUOTE (Jaq @ Apr 29 2003, 06:19 PM)
InKy's gone again? *weeping* I miss him more than Missy A does.

*worried* uh oh.... we're not gonna have a fight here, are we? lol smile.gif
Pikasyuu
I miss him times a million, I do. :(
Hyperion
I don't miss him. He's right here in the basement with me.

*whipscrack* ooooh, harder. . . .
MistressAlti
Haha Hyperion, but watch the whip. Unless you're going to let me join, of course. wink.gif
MistressAlti
TTT
CrissiLove
*crying and stomping my feet* Inkyyyyyyyyyyy! Come back!!!!
prezgfish
kybosh is gone

what a pity

what i'm being sincere


well i'm sorry if it sounded sarcastic
Raven343
Tsk Tsk Prez
prezgfish
WHAT

WHAT?
poppa.moo
I would have to say less than MissyA, as i have not been here long, but it just ain't the same without us all!
MistressAlti
Tsk Tsk P-fish, indeed.
MistressAlti
La la la, I miss InKy, la la la
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.