Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Teh. Sexayest. Person. Evar.
The Other Side forums - suitable for mature readers! > The Other Side forums > Daft
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Polocrunch
OK, tell me your teh sexayest person evar - and make it a good one. None of that nancy-boy Orlando Bloom crap. I want someone who oozes allure, sweats sex, stinks of pheromones and makes you shudder in your suddenly-too-tight clothing. You have to want this person BADLY, and they have to be a good choice. Try to get a good pic in, it helps a lot.

My choice is Nigella Lawson, domestic sex-goddess. Her show "Nigella Bites" should be reclassified as pornography - every little stir is accompanied by gasps, every whisk by sighs of delight. She licks her fingers luxuriantly whenever something needs testing, and glances wickedly at the camera at every opportunity. The woman is a practised temptress, and her body screams sex like a bonobo in heat. Damn, damn, damn - that woman's sultry looks ought to be confined to a brothel window. And here for proof:



*Dreamy sigh*
I think you see my point.
Prince Aries
*confused look*

Gee, I'm sorry, Polos, but I thought you were gay. My bad.
tongue.gif
Polocrunch
NOTHING CAN STOP THAT WOMAN!!!
WOMEN LOCK UP YOUR SONS - NO-ONE IS SAFE!!!
karismaklysm
ok. i'll admit it. its brendan fraser.

dont lie. you know you want him...
sexy, sexy, man. if you can get past the bad movies and get on to school ties, gods & monsters, and still breathing... then you'll understand.

CommieBastard
...and karisma, I thought you were gay too. My oh my but this thread is confusing.

Ahem. Scarlet F*cking Johansson.

Cath Sparrow
I have to agree with karisma on the brendan fraser thing it's even worth watching the rubbish films to see him get his kit off and that OOOHHH!! so sexy blowie thing he does in Blast from the Past (?). But he wouldn't be my first choise that prise goes to Jonny Depp with honours! Oh my flaming nora!!! is he sex on a stick! Every charator(sp?) he's played has just made me want to drool. The cowerdice of Ichabod Crane, the mild insanity of Jack Sparrow HE'S JUST SO SEXY!!!!! wub.gifwub.gifwub.gif

Sorry can't do the piccy thing if anyone wants to add one for me feel free!
Jonman
Ooh-er. I used to have the biggest crush in the world on Kelly LeBrock after watching Weird Science....



But then in terms on contemporary sex-oozing, you can't argue with Kylie. Lovely lovely Kylie. And she'd pocket-sized too!

Phyllis
QUOTE (CommieBastard @ Jan 12 2004, 10:26 AM)
...and karisma, I thought you were gay too. My oh my but this thread is confusing.

I believe she's bi...tsk you should learn to pay attention, Seany.

And Scarlett Johansson? Hmm. I just can't think of her as anything but really young...cause it seems that not that long ago, I was watching her in movies and she was just a child. But I guess it was awhile ago...I would have been near your age.

I'll have to think on mine...tough choice. Hrm.

*EDIT* Okay, I've decided.



Liv Tyler. Specifically Liv Tyler as Arwen in LOTR. Although...I have to say, even though Polo said not to (tongue.gif)...I do like Orlando Bloom..lol. But only dressed as Legolas...not normally. I'm not sure why. Normally I hate hate HATE long hair on guys...but I don't find him attractive at all without it, really.
saucy_tara
I'm the sexiest person ever



Not really, i think Brian Molko from Placebo is.
karismaklysm
*claps* wow, candice. way to pay attention...

<- not, in fact, gay.

i do totally agree about scarlet j though... its so nice to have options!
MistressAlti
The saucy one is most definitely the sexiest one in this thread. Hands down.
the lil' pie fairy
QUOTE (Cath @ Jan 12 2004, 06:50 PM)
But he wouldn't be my first choise that prise goes to Jonny Depp with honours! Oh my flaming nora!!! is he sex on a stick! Every charator(sp?) he's played has just made me want to drool. The cowerdice of Ichabod Crane, the mild insanity of Jack Sparrow HE'S JUST SO SEXY!!!!! wub.gifwub.gifwub.gif

YES!! god, give me johnny depp annnyday...i'd keep him safe in my room biggrin.gif wink.gif
Cath Sparrow
QUOTE (the lil' pie fairy @ Jan 12 2004, 07:22 PM)
YES!! god, give me johnny depp annnyday...i'd keep him safe in my room biggrin.gif wink.gif

You can't have him he is so mine!!!!! tongue.gif
the lil' pie fairy
QUOTE (Cath @ Jan 12 2004, 07:26 PM)
QUOTE (the lil' pie fairy @ Jan 12 2004, 07:22 PM)
YES!! god, give me johnny depp annnyday...i'd keep him safe in my room biggrin.gif  wink.gif

You can't have him he is so mine!!!!! tongue.gif

*gasps* blasphemy!! mine. dry.gif mad.gif
Sir Psycho Sexy
QUOTE (CommieBastard @ Jan 12 2004, 06:26 PM)
Ahem. Scarlet F*cking Johansson.


is it me or does she look like jailbait? plus she has weak cheek bones...or just a skinny face

i have to go with cand with liv tyler, but she was in a film with john goody (from the flinstones, coyote ugly and monsters inc.) and she was a fox in that, having said that tara reid is the one that floats my boat, mmm....tara tongue.gif
Cath Sparrow
QUOTE (the lil' pie fairy @ Jan 12 2004, 07:33 PM)
QUOTE (Cath @ Jan 12 2004, 07:26 PM)
QUOTE (the lil' pie fairy @ Jan 12 2004, 07:22 PM)
YES!! god, give me johnny depp annnyday...i'd keep him safe in my room biggrin.gif wink.gif

You can't have him he is so mine!!!!! tongue.gif

*gasps* blasphemy!! mine. dry.gif mad.gif

Not a chance he is so mine!! mad.gif mad.gif
karismaklysm
wait. stop the presses.

i may have to change my answer based on the fact that i did neglect the issue that it was not specifically stated that this person had to be, alive. or real for that matter. so, i'm changing my answer to my real boyfriend, and man i would leave all others for:

Tamahome..... of Fushigi Yuugi fame..


*sigh*
the lil' pie fairy
d'ya know, anime people are actually very sexy sometimes...i agree, he is nice smile.gif
ravein
Jill Hennessy..... hot... hot... hot....





and what kind of lesbian would I be without my baby... thats right come home Angelina... dinner is getting cold smile.gif


Jon, I had the biggest crush on Kelly Lebrock... it is the lips
saucy_tara
wink.gif Mmm, ANGELINA IS TEH SEXY
Here is a pic of Tobey Torres from Snake River Conspiracy and Tairrie B from My ruin. Both sexshay ladies apaart, but together, woooooooof!!!!!!!!
the lil' pie fairy
ooo...i like that picture! nice indeed...jesus, no wonder my friends worry about me tongue.gif
Phyllis
QUOTE (Sir_Psycho_Sexy @ Jan 12 2004, 11:35 AM)
is it me or does she look like jailbait?

Huh. Well, I was curious, so I looked up how old Scarlett Johansson is. She's 19...same age as you and only 2 years younger than me.

I could have sworn she was around 11 or 12 when I was 16 or 17. I guess she just looks young.

I also had no idea who you were talking about when you mentioned Tara Reid..so I did a search on her too. Here's a pic for anyone else who didn't know who she was:

MistressAlti
QUOTE (karismaklysm @ Jan 12 2004, 01:37 PM)
Tamahome..... of Fushigi Yuugi fame..

Agreed. *fans self*

Or Count D from Petshop of Horrors...
ravein
just to drive my point home.......


saucy_tara
Hey Ravein, check out Tobey again.....
ravein
cant....breathe.......lawd jebus!!!! its the fine that is Tobey.... laaawd help me!!!!
*passes out*
* head lands on key board*
kuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggg

heheheheh
saucy_tara
ravein
*twitches uncontrollably*
deranged_ferret
It has to be Keanu Reeves. MMMmmmm sexiness... happy.gif



And, (just to wierd you all out a bit) isn't Simba sexy as an adult? In a cartoon lion way of course, but isn't he?

Phyllis
QUOTE (deranged_ferret @ Jan 12 2004, 12:21 PM)
And, (just to wierd you all out a bit) isn't Simba sexy as an adult? In a cartoon lion way of course, but isn't he?

I'll have to go with definitely not on that one.

blink.gif

Keanu is okay though, I suppose. He just always has that sort of "duhhh" look about him though.
Jonman
Yeah, Angelina and Liv too. Wouldn't kick the pair of them out of bed for farting. Having said that, y'see, Anglina's a bit wierd (albeit hot enough for the weirdness not to matter), and Liv's a bit too demure.

Kylie, on the other hand, she'd be a firecracker in the bedroom, knowwhatImean?
Phyllis
QUOTE (Jonman @ Jan 12 2004, 12:36 PM)
Yeah, Angelina and Liv too. Wouldn't kick the pair of them out of bed for farting. Having said that, y'see, Anglina's a bit wierd (albeit hot enough for the weirdness not to matter), and Liv's a bit too demure.

I dunno...I like demure. My only complaint with Angelina is she needs some damn chapstick! Her lips are always chapped, and I just wanna give her some Blistex or something. Geez. And uh..the weirdness. Thank goodness she split up with whatshisname. That was just creepy.
Succubusalicious
Brian Molko is the sexiest sexy that ever sexied. That is all.
ravein
QUOTE (candice @ Jan 12 2004, 04:40 PM)
QUOTE (Jonman @ Jan 12 2004, 12:36 PM)
Yeah, Angelina and Liv too. Wouldn't kick the pair of them out of bed for farting. Having said that, y'see, Anglina's a bit wierd (albeit hot enough for the weirdness not to matter), and Liv's a bit too demure.

I dunno...I like demure. My only complaint with Angelina is she needs some damn chapstick! Her lips are always chapped, and I just wanna give her some Blistex or something. Geez. And uh..the weirdness. Thank goodness she split up with whatshisname. That was just creepy.

yeah.. but I like that look on her... she wears the chapped lips well... you just wanna... well this is a family show >:)
Oni Usagi
QUOTE (deranged_ferret @ Jan 12 2004, 04:21 PM)
And, (just to wierd you all out a bit) isn't Simba sexy as an adult? In a cartoon lion way of course, but isn't he?

[/color]

Not nearly as sexy as flipper here
deranged_ferret
QUOTE (candice @ Jan 12 2004, 08:35 PM)
QUOTE (deranged_ferret @ Jan 12 2004, 12:21 PM)
And, (just to wierd you all out a bit) isn't Simba sexy as an adult? In a cartoon lion way of course, but isn't he?

I'll have to go with definitely not on that one.

blink.gif

Keanu is okay though, I suppose. He just always has that sort of "duhhh" look about him though.

Gahh. I'll never find anyone who agrees about Simba. dry.gif

Hmmm... I kinda agree about Keanu in some films but I figured he'd not be like that in real life. Probably just wishful thinking, whatever though, it won't effect my life.


QUOTE
Not nearly as sexy as flipper here


LoL
Dreams On Hiatus
Who do I think is sexy...hmm.

Okay, I think I'm probably the only one here who thinks this...but what teh heck.
I think Doug Robb is hot -- he's the lead vocals for Hoobastank. I just think he is sooo sexy, and he looks even sexier with short hair. I'd post a pic of him if I knew how. wub.gif
ravein
Yeah but Flipper hasn't got jack on Lassie...
Just look at those eyes!
Jonman
QUOTE (ravein @ Jan 12 2004, 01:46 PM)
QUOTE (candice @ Jan 12 2004, 04:40 PM)
QUOTE (Jonman @ Jan 12 2004, 12:36 PM)
Yeah, Angelina and Liv too. Wouldn't kick the pair of them out of bed for farting. Having said that, y'see, Anglina's a bit wierd (albeit hot enough for the weirdness not to matter), and Liv's a bit too demure.

I dunno...I like demure. My only complaint with Angelina is she needs some damn chapstick! Her lips are always chapped, and I just wanna give her some Blistex or something. Geez. And uh..the weirdness. Thank goodness she split up with whatshisname. That was just creepy.

yeah.. but I like that look on her... she wears the chapped lips well... you just wanna... well this is a family show >:)

You read my mind Rav -

"my, what chapped lips you have, my dear..."

"All the better to....."


*washes mind out with soap*
EvilSpork
*ahem*
Ladies, and gentlemen. I would have to say, as does a certain magazine from the UK I believe, that this woman is the most shaggable babe for.. Males or females wink.gif

I present to you fine people... Shirley Manson.


Yep... Thats my opinion anywho. Aside from a few others who aren't.. Famous o_O
saucy_tara
Can't see the pic, but i know she's lurvely. I used to be a big Garbage fan..
Usurper MrTeapot
QUOTE (candice @ Jan 12 2004, 06:54 PM)
*EDIT* Okay, I've decided.



Liv Tyler. Specifically Liv Tyler as Arwen in LOTR.

YES YES YES! I find Arwen so hot, but Liv Tyler anywhere else is just a little above average. It's all about the pointy ears.

I have had many twisted dreams of an Arwen, Legolas and Myself in an elven orgy. wub.gif

Oh but Saucy Tara came a close second...
CommieBastard
Pulp Fiction is on, which reminds me of Uma Thurman:



Oh, and WOO YAY to Brian Molko, Shirley Manson and Tarrie B.
Phyllis
QUOTE (MrTeapot @ Jan 12 2004, 02:12 PM)
I have had many twisted dreams of an Arwen, Legolas and Myself in an elven orgy. wub.gif

Oh boy howdy, me too. Is there a drooling emoticon? Hrm...nope. Well I need one for this occasion, I tell ya.
cheese is funny
/sigh...
Jaq
I'm pretty sure I'm straight but dang Lucy Liu is sexy



And of course Johnny Depp...
Bah... IMDb won't let me post the image. This is from the movie "Ed Wood" where he plays the title character, a cross dressing hollywood director who directed such gems as Plan Nine from Outer Space


He's the one on the left.... tongue.gif
Sir Maxerpopple
QUOTE (karismaklysm @ Jan 12 2004, 02:37 PM)
wait. stop the presses.

i may have to change my answer based on the fact that i did neglect the issue that it was not specifically stated that this person had to be, alive. or real for that matter. so, i'm changing my answer to my real boyfriend, and man i would leave all others for:

Tamahome..... of Fushigi Yuugi fame..


*sigh*

We really can't allow cartoons can we blink.gif
sammi
Dammit, of course we can! O_O! IT'S TAMAHOME, DUUDE~! *_* ::drool.:: Oh, and while we're on the topic of sexiest people, I know this has been said, but JOHNNY DEPP. OH. MY. GOD. So the king of sexy. wub.gif Ah yesss, and you knew it was coming.... Some piccies of my favorite anime / manga guys... Orphen and Rei Kashino... Sorry I couldn't find a bigger one of Rei... ;_; laugh.gif



Rattgirl
ok first: Props to all those who find Brian Molko sexxay. Although he looks and sounds like a girl (and I can attest to the fact that he looks like a girl, even from close up!), nobody can contest his uberlisciousness.


*ahem*

Now for my contestants/votes/assertions whatever.
First:


Vin Diesel. Now I know what you're all thinking: Ugh, but he's not a good actor, he's all muscley and bald and what the hell is up with this girl's head?!?!

To all of you thinking that, I say : Meh. I literally cannot restrain myself from moaning and/or making other sounds of pleasure at the mere sound of his NAME, much less the sound of his voice or the sight of him onscreen. The man oozes testosterone like a fat man in a sauna oozes sweat. (Lovely association eh wot?) His voice makes me shiver and even though I normally DETEST the muscle-bound look in men, something about him just causes a state of overall jelliness in my insides.

*pauses to drool appreciatively*


On to #2: going along with the whole "not-real" contestant theme, I give you:


Akio Ohtori from Utena (and if you don't know what I"m talking about by those references, I again say to you: MEH!).

Aries will back me up when I say that he is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo damn hornifying it's disgusting and the people who drew him are probably in a nuthouse for nymphomaniacs by now.

happy.gif
MoonlightSavingsTime
Steve Buscemi, especially as "Seymour" on Ghost World:



How can you not adore this man? Check him out!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.