IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
PillarOfMight doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
PillarOfMight
Advanced Member
31 years old
Gender Not Set
Somewhere between the cofee jar and the cannabis jar, please don't get them confused
Born Aug-4-1986
Interests
"Hmmmm interests.... things that interest me are long walks on the beach, my star sign is Leo and I like puppys and kittens..."

"Hey what, what do you mean this ain't a dating site"

Hi i'm Mike, my powers are far beyond yours and "I PITY THE FOOL" who tries to take me on.

Interest are, the occasional destruction of a star system, I'm the cause of most supernovas, except when my cat accidentally sneezes, at that point its his bad.

On the reality side, ergo your world I play the odd computer game, am into anime, rock bands of all shapes, sizes and colours.


But if you really want to get to know me don't be so damn lazy by reading ths tripe and use the likkle digits things connected to your primative wrists (fingers) and type a note asking me stuff and i might just tell you the answers, and no i won't tell you my measurements.

Anywho thanks for allowing me to waste your time, knowing that this only took me 5 mins and that it will drain the approximately 2 mins from everyone who reads it, so maybe one day that will approximate to almost somebodys lifetime, then we will see who has the last laugh.

And remember if you ever see my in the coutroom remember one word...


INNOCENT!!
Other Information
Anti-spambot check: No Information
Gender: No Information
Statistics
Joined: 13-January 04
Profile Views: 566*
Last Seen: 13th July 2004 - 09:33 PM
Local Time: Oct 20 2017, 09:06 AM
48 posts (0 per day)
Contact Information
AIM neoleomike@aol.com
Yahoo neomikezero@yahoo.com
ICQ No Information
MSN neo_leo_mike@hotmail.com
* Profile views updated each hour

PillarOfMight

New Members

***


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 Mar 2004
Hiya all i was having a Boredom attack and decided to post something on the forum, anybody else get fits of boredom where if given a weapon of some sort u'd probaly end up going on a killing spree???......... really.....me neither lol

Anywho anyone interesting want to chat on the wonders that are msn lol?

I know this is incredibly overdone but i'm just that bored....
1 Mar 2004
I've been wondering how much paper the internet could waste if it was all put onto paper including HTML code lol.

Just a thought, anyone else got any strange thoughts about the internet?
27 Feb 2004
Hi all know any good non sport games for the XBOX, somthing action or rpg or strategy based would be good, and something that is challenging that I won't complete in a day....

So basically any good reviews on XBOX games, also any good reviews on GameCube games can't think which one to buy next.

Cheers
5 Feb 2004
Hmmm, i guess this one is kinda original, if you were an electrical appliance what would you be, answers in reasonable details, make it funny.

Plus any ideas for more daft and pointless topics PM me or make them yourself.....
4 Feb 2004
Bored of your avatar, well I am, well then with your help everyone can have one.
I would like people to search the web or create me an appropriate avatar and post them here...

Or you could post your name and a short message asking people to find you an avatar.

People posting avatar ideas clearly state who your avatar is for...

Hopefully we'll have a good collection of avatars in a few weeks. blink.gif
Last Visitors
PillarOfMight has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for PillarOfMight.

Friends

106 posts
30th June 2006 - 10:04 AM
View All Friends
Lo-Fi Version Time is now: 20th October 2017 - 09:06 AM
Use these links if you're going to shop at Amazon and a percentage of what you spend goes towards helping this site!